دکتر جباری| بهترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات
نوشته شده توسط : elham

دکتر جباری 

دکتر رضا جباری به عنوان یکی از بهترین جراجات مغز و اعصاب و ستون فقرات در تهران و ایران شناخته شده است. دکتر جباری از ابتدای تحصیل خود در بیمارستان های بسیار به نام شروع به فعالیت کرده است و توانسته با فعالیت در کنار بهترین پزشکان مغز و اعصاب بهترین تجربه را کسب کند. 

از طرف دیگر با کسب رتبه های برتر در آزمون ها مختلف تواسنته تحصیلات تکمیلی خود را کامل کند. در این بخش قصد داریم به توضیح یکی از مقالات سایت دکتر جباری بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

نقش و اثر تغذیه بر رشد مغزکودک و توسعه عملکرد شناختی

نقش تغذیه و ارتباط آن با رشد مغز کودک پیچیده است. تأثیر طولانی مدت کمبود مواد مغذی، به مدت ومیزان کمبود بستگی دارد؛ کمبود اولیه مواد مغذی می تواند تولید سلول های مغزی را کاهش دهد؛ وهمچنین نبود این مواد می‌تواند براندازه و بر فرآیندهای شیمیایی پیچیده مغزاثر بگذارد. همچنین منجر به ارتباط کمتری بین سلول های مغز می‌شود؛ همه نوع کمبود مواد مغذی بر رشد مغز و عملکرد شناختی تأثیر می گذارد.

کدام دستور العمل ها باعث رشد سالم مغز کودک می شوند؟

سال های اولیه زندگی فرزند شما برای رشد شناختی و عصبی بسیار مهم است؛ غذاهای مختلفی وجود دارد که به تمرکز بچه ها کمک می کند در حالی که بر رشد مغز آنها نیزتأثیر مثبت می گذارد؛ که عبارتند از:

تخم مرغ :

سرشاراز پروتئین، مواد مغذی موجود در تخم مرغ باعث رشد مغز، تمرکزذهنی در کودکان می شود. علاوه بر این ، زرده تخم مرغ یکی از غنی ترین منابع ویتامین کولین B کمپلکس است که با بهبود عملکرد عصبی مرتبط است.





:: برچسب‌ها: دکتر جباری , مغز و اعصاب , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: